Ogromnym atutem szkół Human to Human jest to, że zebraliśmy do zespołu bardzo doświadczonych Specjalistów ze swoich dziedzin:
Native Speakerzy i Angliści, z wieloletnim doświadczeniem w nowoczesnym nauczaniu
Metodyk ds. języków obcych czuwa nad jakością zajęć językowych oraz realizacją założeń dwujęzyczności
Specjaliści Pasjonaci, nauczyciele mianowani i dyplomowani, nauczający swoich przedmiotów z zaangażowaniem i oddaniem
Psycholog z doskonałym podejściem do dzieci, rozumiejąca i wspierająca
Mediator i Facylitator kręgów naprawczych oraz prowadząca warsztaty rozwojowe dla dzieci i rodziców jak również warsztaty z komunikacji NVC dla nauczycieli, rodziców i dzieci
Tutorzy wspierający dzieci w klasach 4-8 pomagający dzieciom planować swoją edukacyjną ścieżkę rozwoju
MATEMATYKA, FIZYKA, NAUCZANIE DWUJĘZYCZNE
WYCHOWANIE FIZYCZNE, MEDIACJE, TUTORING
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
SEKRETARZ SZKOŁY W WARSZAWIE
SEKRETARZ SZKOŁY W OŻAROWIE MAZOWIECKIM
LEKARZ PEDIATRA
PSYCHOLOG
PSYCHOLOG
PSYCHOLOG
MATEMATYKA
MATEMATYKA
JĘZYK POLSKI
JĘZYK POLSKI, TUTORING
JĘZYK ANGIELSKI
HISZPAŃSKI, FRANCUSKI, ANGIELSKI, TUTORING
INFORMATYKA, JĘZYK ANGIELSKI, SCIENCE
JĘZYK ANGIELSKI
JĘZYK ANGIELSKI
JĘZYK ANGIELSKI
JĘZYK ANGIESLKI
JĘZYK ANGIESLKI
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA, TERAPIA PEDAGOGICZNA
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
JĘZYK ANGIELSKI
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
JĘZYK HISZPAŃSKI
JĘZYK ANGIELSKI
MUZYKA
HISTORIA, GEOGRAFIA, INFORMATYKA
WYCHOWANIE FIZYCZNE
BIOLOGIA
WYCHOWANIE FIZYCZNE
RELIGIA
PLASTYKA, TECHNIKA
PSYCHOLOG
PEDAGOG, TERAPIA PEDAGOGICZNA
JĘZYK HISZPAŃSKI
Copyright 2020 © Human to Human. All rights reserved.
DWUJĘZYCZNE NAUCZANIE BIOLOGIA, CHEMIA, PRZYRODA
Jako współzałożyciel szkoły Human to Human, jestem głęboko przekonana o ważności budowania dobra emocjonalnego uczniów. W naszym podejściu edukacyjnym kluczowe jest rozwijanie umiejętności pracy zespołowej oraz kompetencji komunikacyjnych i kreatywnności, które są niezbędne do efektywnej współpracy. Wierzę, że właściwe relacje międzyludzkie są fundamentem sukcesu zarówno w edukacji, jak i w życiu.
Reprezentuję filozofię dwujęzycznego nauczania, a moje doświadczenie jako nauczyciela i naukowca pozwala mi tworzyć inspirujące środowisko i promować pedagogikę opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu. W codziennej praktyce szkoły Human to Human, prowokujemy do przemyśleń, odkrywania i rozbudzania pasji, co jest wyrazem naszego zaangażowania w rozwój wielowymiarowy każdego ucznia.
DWUJĘZYCZNE NAUCZANIE MATEMATYKI I FIZYKI
Jako współzałożycielka Szkoły H2H, wierzę w edukację opartą na relacjach, zaufaniu i samodzielności. W swoim życiu zawodowym miałam możliwość wielu doświadczeń – tych z zakresu metodyki nauczania, projektów edukacyjnych, wykorzystania technologii w nauczaniu, współtworzenia programów nauczania, programów tutoringu, prowadzenia szkoleń dla nauczycieli, dyrektorów, współpracy z instytutami naukowymi oraz pełnienia funkcji dyrektora. Wszystkie ona ubogacając były kolejnym wyzwaniem i drogą prowadzącą do zdefiniowania edukacji.
Człowiek jest wielowymiarowy, dlatego też należy zadbać o każdą jego cząstkę, już od początku. Edukacja oparta na relacji, wzajemnym zaufaniu, samodzielności i odpowiedzialności jest efektywna, rozwija pasje, prowadzi do sukcesów. Aby to osiągnąć stwarzamy zespół ludzi odpowiedzialnych, dla których edukacja jest pasją, a młody człowiek podmiotem.
W szkole Human to Human, łączę wykorzystanie innowacyjnych metod nauczania z doskonaleniem kompetencji kluczowych, aby rozbudzać i zarażać ciekawością świata moich uczniów. Moja pasja i radość z bycia nauczycielem są fundamentem, na którym buduję wielowymiarowy rozwój każdego dziecka. Dodatkowo, jako trener i wykładowca akademicki, prowadzę szkolenia dla nauczycieli, studentów i rodziców dzieląc się wiedzą i umiejętnościami. Jestem autorką książek i artykułów naukowych dotyczących edukacji początkowej, podręczników dla dzieci, scenariuszy zajęć, materiałów dydaktycznych dla nauczycieli. Wiara w możliwości dzieci, uwzględnienie ich potrzeb, wiedzy osobistej, dopasowanie metod, technik pracy do konkretnych uczniów, indywidualizacja pracy, wykorzystanie nowoczesnych technologii edukacyjnych umożliwia mi skuteczne kształtowanie przyszłości moich wychowanków w duchu wartości Human to Human.