NASZA KADRA JEST WYJĄTKOWA

Ogromnym atutem szkół Human to Human jest to, że zebraliśmy do zespołu bardzo doświadczonych Specjalistów ze swoich dziedzin:

Native Speakerzy i Angliści, z wieloletnim doświadczeniem w nowoczesnym nauczaniu

Metodyk ds. języków obcych czuwa nad jakością zajęć językowych oraz realizacją założeń dwujęzyczności

Specjaliści Pasjonaci, nauczyciele mianowani i dyplomowani, nauczający swoich przedmiotów z zaangażowaniem i oddaniem

Psycholog z doskonałym podejściem do dzieci, rozumiejąca i wspierająca

Mediator i Facylitator kręgów naprawczych oraz prowadząca warsztaty rozwojowe dla dzieci i rodziców jak również warsztaty z komunikacji NVC dla nauczycieli, rodziców i dzieci

Tutorzy wspierający dzieci w klasach 4-8 pomagający dzieciom planować swoją edukacyjną ścieżkę rozwoju

dr Anna Bigos

WSPÓŁZAŁOŻYCIEL SZKÓŁ H2H

BIOLOGIA, CHEMIA, NAUCZANIE DWUJĘZYCZNE

Jolanta Krawczyk-Borkowska

WSPÓŁZAŁOŻYCIEL SZKÓŁ H2H

DYREKTOR SZKOŁY W OŻAROWIE MAZOWIECKIM

MATEMATYKA, FIZYKA, NAUCZANIE DWUJĘZYCZNE 

Aleksandra Cichoń

DYREKTOR SZKOŁY W WARSZAWIE

JĘZYK ANGIELSKI, MEDIACJE, SZKOLENIA

Dagmara Żołek

WICEDYREKTOR SZKOŁY W WARSZAWIE

WYCHOWANIE FIZYCZNE, MEDIACJE, TUTORING

Renata Berryman

WICEDYREKTOR DS. DWUJĘZYCZNOŚCI

JĘZYK ANGIELSKI

dr Aleksandra Szyller

WICEDYREKTOR SZKOŁY W OŻAROWIE MAZOWIECKIM

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

Katarzyna Her-Czerwieniec

SEKRETARZ SZKOŁY W WARSZAWIE

Katarzyna Boszczak

SEKRETARZ SZKOŁY W OŻAROWIE MAZOWIECKIM

LEKARZ PEDIATRA 

PSYCHOLOG

PSYCHOLOG

PSYCHOLOG

MATEMATYKA 

MATEMATYKA 

JĘZYK POLSKI

JĘZYK POLSKI, TUTORING

JĘZYK ANGIELSKI

HISZPAŃSKI, FRANCUSKI, ANGIELSKI, TUTORING

INFORMATYKA, JĘZYK ANGIELSKI, SCIENCE

JĘZYK ANGIELSKI

JĘZYK ANGIELSKI

JĘZYK ANGIELSKI

JĘZYK ANGIESLKI 

JĘZYK ANGIESLKI 

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA, TERAPIA PEDAGOGICZNA

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA 

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

JĘZYK ANGIELSKI

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

JĘZYK HISZPAŃSKI

JĘZYK ANGIELSKI 

MUZYKA 

HISTORIA, GEOGRAFIA, INFORMATYKA 

WYCHOWANIE FIZYCZNE

BIOLOGIA

WYCHOWANIE FIZYCZNE

RELIGIA

PLASTYKA, TECHNIKA

PSYCHOLOG

PEDAGOG, TERAPIA PEDAGOGICZNA 

JĘZYK HISZPAŃSKI

dr Anna Bigos

WSPÓŁZAŁOŻYCIEL SZKOŁY H2H

DWUJĘZYCZNE NAUCZANIE BIOLOGIA, CHEMIA, PRZYRODA

Jako współzałożyciel szkoły Human to Human, jestem głęboko przekonana o ważności budowania dobra emocjonalnego uczniów. W naszym podejściu edukacyjnym kluczowe jest rozwijanie umiejętności pracy zespołowej oraz kompetencji komunikacyjnych i kreatywnności, które są niezbędne do efektywnej współpracy.  Wierzę, że właściwe relacje międzyludzkie są fundamentem sukcesu zarówno w edukacji, jak i w życiu.

Reprezentuję filozofię dwujęzycznego nauczania, a moje doświadczenie jako nauczyciela i naukowca pozwala mi tworzyć inspirujące środowisko i promować pedagogikę opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu. W codziennej praktyce szkoły Human to Human, prowokujemy do przemyśleń, odkrywania i rozbudzania pasji, co jest wyrazem naszego zaangażowania w rozwój wielowymiarowy każdego ucznia.

Jolanta Krawczyk Borkowska

WSPÓŁZAŁOŻYCIEL SZKOŁY H2H

DWUJĘZYCZNE NAUCZANIE MATEMATYKI I FIZYKI

Jako współzałożycielka Szkoły H2H, wierzę w edukację opartą na relacjach, zaufaniu i samodzielności. W swoim życiu zawodowym miałam możliwość wielu doświadczeń – tych z zakresu metodyki nauczania, projektów edukacyjnych, wykorzystania technologii w nauczaniu, współtworzenia programów nauczania, programów tutoringu, prowadzenia szkoleń dla nauczycieli, dyrektorów, współpracy z instytutami  naukowymi oraz pełnienia funkcji dyrektora. Wszystkie ona ubogacając były kolejnym wyzwaniem i drogą prowadzącą do zdefiniowania edukacji.

Człowiek jest wielowymiarowy, dlatego też należy zadbać o każdą jego cząstkę, już od początku. Edukacja oparta na relacji, wzajemnym zaufaniu, samodzielności i odpowiedzialności jest efektywna, rozwija pasje, prowadzi do sukcesów. Aby to osiągnąć stwarzamy zespół ludzi odpowiedzialnych, dla których edukacja jest pasją, a młody człowiek podmiotem. 

DYREKTOR SZKOŁY H2H

Jako dyrektor w szkole Human to Human, głęboko wierzę w edukację, która opiera się na budowaniu relacji, zaufaniu i odpowiedzialnym współtworzeniu środowiska, które sprzyja rozwojowi i dobrostanowi uczniów, nauczycieli oraz rodziców.
 
 W mojej codziennej pracy stawiam na to, aby każdy człowiek był w centrum działań edukacyjnych, a mediacje rówieśnicze oraz programy wychowawcze były kluczowe w wspieraniu młodego człowieka. Bliskie mojemu sercu są założenia Szkoły Human to Human, które stanowią fundament mojej pracy dyrektorskiej, co pozwala mi na tworzenie środowiska, w którym każdy uczestnik procesu edukacyjnego może rozwijać swoje talenty i pasje.

Dagmara Żołek

WICEDYREKTOR SZKOŁY H2H

WYCHOWANIE FIZYCZNE, MEDIACJE , TUTORING, TRENER

Jako wicedyrektor w szkole Human to Human, głęboko związana jestem z jej założeniami. Edukacja, którą współtworzymy, opiera się na wzajemnym zaufaniu i budowaniu relacji, sprzyjając rozwojowi i dobrostanowi naszych uczniów. Prowadzone przeze mnie mediacje rówieśnicze budują pozytywne relacje między uczniami, ucząc ich konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
 
Moje doświadczenie w tutoringu umożliwia mi skuteczne wspieranie uczniów w ich indywidualnych ścieżkach edukacyjnych. Dbam o rozwój emocjonalny, propagując komunikację wolną od przemocy, co umożliwia uczniom głębsze zrozumienie siebie i innych. Wykorzystując swoje kwalifikacje trenerskie, prowadzę również działania dla rodziców, by wzmacniać ich w roli wychowawczej. Jako nauczyciel wychowania fizycznego, dbam o rozwój fizyczny uczniów, uważając, że aktywność fizyczna jest nieodłącznym elementem ich wszechstronnego rozwoju.  

Renata Berryman

WICEDYREKTOR DS. DWUJĘZYCZNOŚCI

Jako metodyk języków obcych w szkole Human to Human, koncentruję się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych strategii dydaktycznych, które wspierają indywidualny rozwój każdego ucznia. Moje podejście opiera się na założeniu, że edukacja powinna być dostosowana do różnorodnych potrzeb i stylów uczenia się. Współpracuję z nauczycielami, aby projektować i realizować programy nauczania, które są angażujące, interaktywne i skoncentrowane na uczniu. 
 
Dbam o to, aby nasze metody nauczania były oparte na najnowszych badaniach edukacyjnych i psychologicznych, co pozwala na osiąganie najlepszych wyników edukacyjnych. W Human to Human stawiamy na kreatywność, krytyczne myślenie i samodzielność uczniów, co przygotowuje ich do wyzwań współczesnego świata.
 

dr Aleksandra Szyller

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ, TRENER

W szkole Human to Human, łączę wykorzystanie innowacyjnych metod nauczania z doskonaleniem kompetencji kluczowych, aby rozbudzać i zarażać ciekawością świata moich uczniów. Moja pasja i radość z bycia nauczycielem są fundamentem, na którym buduję wielowymiarowy rozwój każdego dziecka. Dodatkowo, jako trener i wykładowca akademicki, prowadzę szkolenia dla nauczycieli, studentów i rodziców dzieląc się wiedzą i umiejętnościami. Jestem autorką książek i artykułów naukowych dotyczących edukacji początkowej, podręczników dla dzieci, scenariuszy zajęć, materiałów dydaktycznych dla nauczycieli. Wiara w możliwości dzieci, uwzględnienie ich potrzeb, wiedzy osobistej, dopasowanie metod, technik pracy do konkretnych uczniów, indywidualizacja pracy, wykorzystanie nowoczesnych technologii edukacyjnych umożliwia mi skuteczne kształtowanie przyszłości moich wychowanków w duchu wartości Human to Human.